Prekių filtras

Medicinos knygos ir literatūra studijoms, mokslui, visuomenei

Benita Cantieni

Tigro jausmas. Nugaros treniruočių programa jai ir jam

11,50€
 Turime prekyboje

Prekės kodas: 9789955135692
Autorius: 
Benita Cantieni
ISBN: 
9789955135692
Leidykla: 
Jotema
Išleista: 
2015
Knygos kalba: 
Lietuvių
Formatas: 
A4
Viršelis: 
Minkštas
Puslapių: 
175
Svoris: 0,612 kg
Matmenys: 200 mm × 14 mm × 260 mm

Tema (-os)

Visos knygos · Alternatyvi medicina · Klinikinė medicina · Reabilitacija. Fizinė medicina

Dalintis

     

Niekuomet daugiau nebejauskite nugaros skausmo! Benita Cantieni rodo, kaip to pasiekti — pristato savo naują, revoliucinę treniruočių programą nugarai. Tikslingos ir anatomiškai teisingos treniruotės grąžina nugarai pačią geriausią būseną. Jau po trumpo laiko galėsite džiaugtis pagerėjusia laikysena, didesniu judrumu ir nejausite skausmo. Perskaitę šią knygą ir peržiūrėję joje pateikiamas iliustracijas bei sekdami instrukcijomis, žingsnis po žingsnio vėl atgausite jaunatvišką judrumą, lengvumą ir kūno džiaugsmą. Ir visa tai išlaikysite.

5 treniruotės sveikai ir be skausmų nugarai

Šioje knygoje pateiktos penkios treniruočių programos, kiekviena jų trunka maždaug 30 minučių. Visos penkios programos yra tarsi plytos, sustatytos viena ant kitos. Pirmoji treniruočių programa — visų kitų programų pagrindas.

Stuburo ištempimas

Vystomas kūno vidurio linijos pajautimas
Įsisąmoninama, kaip kūnas gali išsitiesti ir kaip kiekviena kūno dalis gali save išlaikyti
Susipažįstama su atpalaiduoto išsitempimo būsena

Dubens mobilizacija

Reikia suvokti, kad dubuo sudarytas iš dviejų atskirų dalių — dviejų dubenkaulių
Atpalaiduojami visi dubens sąnariai
Suvokiama, kad abi dubens pusės — kairė ir dešinė — yra vertikalios eisenos pagrindas
Pajuntama vertikali dubens kaulų rotacija
Kojų ašies tiesinimas
Atsikratoma bet kokio skausmo kryžkaulio srityje, tuoj pat ir visam laikui

Krūtinės ląstos ištiesinimas

Ištiesinama kūno vidurio linija, ir pagal ją išdėstomos visos kūno dalys
Atrandamas krūtinės ląstos slankstelių judrumas, kuris vėliau naudojamas kryžminiam ėjimui
Stiprinami liemens raumenys — nugaros atrama
Koreguojama galvos padėtis ir taip atpalaiduojami pečiai, kad rankos imtų sverti vieną gramą

Sąnarių atvėrimas

Susipažįstama su judėjimu plačiąją prasme — tai yra terapija sąnariams ir stuburui
Pajuntamos nuostabios grandininės reakcijos, kurias sukelia išsitempimas
Išmokstama mąstyti kaulais, studijuojamas naujas kasdieninio judėjimo modelis

Galia iš kūno gilumos

Kaulai turi būti išsidėstę taip, kad galėtume naudotis visais skeleto raumenimis šimtu procentų
Raumenys apjungiami ir stiprinami iš vidaus į išorę
Optimaliai panaudojami dubens dugnas ir diafragma — tai yra tarpiniai žmogaus kūno dangoraižio aukštai

Treniruočių programa, skirta pasitikėjimui savimi įgyti

Pažvelkite į šią treniruočių programą vaiko akimis. Laikykite tai žaidimu, smalsaukite, atlikite su džiaugsmu. Pasakykite sau, kad galite viską, nes iš tikrųjų taip sakydavote, kai buvote vaikas. O po to pamiršote, nes niekas jums nepriminė, kad viską darote gerai ir kad tai, ką darote savo kūnui, yra teisinga ir svarbu. Jūs tai tiesiog pamiršote, tačiau nepraradote visiems laikams. Esate nekalti, kad taip mažai žinote apie savo kūną. Nėra daug nuorodų ir vadovėlių „pradedantiesiems“, o medicinos, kaip ir popiežių, kalba iki šiol yra lotynų. Šiais laikais mes turime daug galimybių „protingėti“. Taip ir darykite, atmeskite abejones. Jūs turite svarbiausią instrumentą, kuris pasako, kas jums gerai, o kas blogai — tai jūsų savimonė. Tai, kas leidžia jums gerai jaustis, jums tinka.

LSMU KNYGYNAS
LSMU KNYGYNAS

Pasirinkite filtravimo kriterijus ir spauskite „Pritaikyti“ arba ENTER


Tema (-os)