Prekių filtras

Medicinos knygos ir literatūra studijoms, mokslui, visuomenei

Matthew Pollard, Derek Lewis

Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau

8,90€
 Turime prekyboje

Prekės kodas: 9786098254273
Autorius: 
Matthew Pollard, Derek Lewis
ISBN: 
9786098254273
Leidykla: 
Liūtai ne avys
Išleista: 
2019
Knygos kalba: 
Lietuvių
Formatas: 
A6
Viršelis: 
Minkštas
Puslapių: 
288
Svoris: 0,285 kg
Matmenys: 140 mm × 0 mm × 210 mm

Tema (-os)

Visos knygos · Psichologija · Populiarioji psichologija · Naujos knygos lietuvių kalba

Dalintis

     

Intravertas? Puikus pardavėjas? TAIP.

Jus įtikino melu: kad, norėdami sublizgėti prekyboje, turite būti įkyrūs. Tačiau tai nėra tiesa. Neprivalote būti iškalbingi. Neprivalote naudotis niekšingomis buldogiškomis pardavimo technikomis. Tiesą sakant, jums visai nereikia elgtis kaip ekstravertui.

Visa tiesa ta, kad intravertai yra patys geriausi pardavėjai... kai apsiginkluoja planu, kuris leidžia jiems autentiškai būti savimi. Pats būdamas intravertas, Metju Polardas atskleidė paslaptį, kaip nuosekliai parduoti daugiau už savo ekstravertiškuosius kolegas. Jo septynių žingsnių procesas intravertiškiems verslų savininkams ir pardavėjams visame pasaulyje suteikė galimybę suvokti prigimtines savo stiprybes – parodant jiems patiems jų pranašumus. Šioje knygoje "Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau" sužinosite, kaip: nugalėti savo baimę pardavinėjant; pardavimą paversti į patikimą sistemą; apeiti prieštaravimus, naudojantis istorijomis; užsitarnauti pasitikėjimą ir sukurti patikimumo įspūdį; pasiruošti kiekvienai situacijai; mėgautis pardavimu; ir dar daug ko kito.

Ar būtumėte verslo savininkas, kuriam nepatinka pardavinėti, ar pardavėjas, ar bet kas, kam tiesiog reikia kitiems daryti įtaką, "Intrąverto pranašumai" yra jūsų kelias į sistemingą sėkmę.

Intravertai nesijaučia patogiai, naudodamiesi tradicinėmis pardavimo taktikomis, pavyzdžiui, agresyviai brukdami produktą arba atsikirsdami į klientų prieštaravimus. Knyga sutelkta ne į patį sandorį, o į pardavimo sistemą, kuri padeda intravertams pasijusti nuoširdiems, o ne dirbtiniems ir įkyriems. Ši knyga "Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau", įtaigi ir praktiška, atskleidžia, kaip:
- išmokti natūraliai pasitikėti savimi;
- pasiruošti kiekvienai situacijai;
- pristatyti savo vertę klientams patraukliu būdu, kuris paskatintų juos pirkti;
- apeiti prieštaravimus;
- įvertinti, kada klientai yra pasiruošę pirkti;
- siūlyti pirkti nesiūlant;
- nuosekliai prisitaikyti ir tobulėti;
- gauti naudos iš proceso, kuris nesiremia asmeninėmis savybėmis;
- mėgautis pardavimu.

"Intraverto pranašumuose" pateikiamos visą kelią nuo stagnacijos iki sėkmės perėjusių intravertiškų verslininkų, pardavėjų ir verslo savininkų istorijos pademonstruoja, kaip sumušti pardavimo rodiklius neišduodant savęs.

„Jei kada nors jautėtės taip, lyg jūsų intrąvertiškumas būtų kliūtis kelyje į sėkmę, daugiau nebesijaudinkite!“
Marshall Goldsmith, tarptautinio bestselerio "Tai, ką turite, jūsų nenuves ten, kur reikia" (What Got You Here Won’t Get You There) autorius

„Metju parašė išskirtinės reikšmės vadovėlį žmonėms, kurie nenoriai žengia į prekybos pasaulį.“
Jeffrey Gitomer, knygos "Mažoji raudonoji knyga apie prekybą" (The Little Red Book of Selling) autorius

„Genialu, intuityvu, gaivu!“
Matthew Dixon, knygos "Iššūkio vertas sandoris" (The Challenger Sale) autorius

„Intraverto pranašumai pardavimą iš nepatogaus, nesėkmingo, didelį spaudimą keliančio košmaro paverčia į sklandų, pergalingą pokalbį.“
Mark Roberge, vyresnysis Harvardo verslo mokyklos lektorius ir bestselerio "Kaip pagreitinti prekybą" (The Sales Acceleration Formula) autorius

„Jo sistema iškelia procesą aukščiau už asmenybę, o tai tartum muzika šios introvertiškos verslininkės ausims!“
Beth L. Buelow, PCC, knygos "Verslininkas intravertas" (The Introvert Entrepreneur) autorė

Metju Polardo ryšiai su prekyba prasidėjo jam būnant labai intravertišku paaugliu, kai įmonė, kuriai tada dirbo, bankrutavo, o komisiniais paremtas pardavinėjimas liko vieninteliu darbu, kurį sugebėjo rasti. Per pirmą darbo dieną Metju buvo atsakyta 92 kartus iš eilės, ir jis suprato, kad kažkas turi keistis. Taigi sukūrė, išbandė ir ištobulino savo sistemą, o netrukus tapo geriausiu pardavėju didžiausioje prekybos ir rinkodaros įmonėje pietinėje srityje, be to, tapo dar ir atsakingas už visų pardavimo komandų mokymą. Būdamas trisdešimties, tapo atsakingas už penkių daugiamilijoninį pelną skirtingose industrijose teikiančių verslų sėkmę. Šis darbas jam pelnė Greitojo augimo vyruko pravardę. Kažkada bijojęs pardavinėti, dabar jis moko dešimtis tūkstančių, kaip tai daryti. Forbes pavadintas „ne iš kelmo spirtu“ ir Global Guru geriausiųjų trisdešimtuke gavęs 14-ąją geriausių 2019-ųjų Pasaulio pardavimo profesionalų vietą, Metju yra dirbęs su daugybe Fortune 500 įmonių ir sumušęs pardavimo rekordus, padėjęs tūkstančiams sunkumų patiriančių smulkiųjų ir vidutinių verslų sukurti greitojo augimo sėkmės istorijas.

Vertė Dora Žibaitė

Pasirinkite filtravimo kriterijus ir spauskite „Pritaikyti“ arba ENTER


Tema (-os)
LSMU KNYGYNAS