Prekių filtras

Medicinos knygos ir literatūra studijoms, mokslui, visuomenei

Audra Avizienis

501 Pilateso pratimas

19,40€
 Turime prekyboje

Prekės kodas: 9789955063889
Autorius: 
Audra Avizienis
ISBN: 
9789955063889
Leidykla: 
Naujoji Rosma
Išleista: 
2020
Knygos kalba: 
Lietuvių
Formatas: 
A4
Viršelis: 
Celofanuotas
Puslapių: 
192
Svoris: 0,690 kg
Matmenys: 210 mm × 0 mm × 260 mm

Tema (-os)

Visos knygos · Reabilitacija. Fizinė medicina · Sportas · Naujos knygos lietuvių kalba

Dalintis

     

Aprašymas

Kiekvienas žmogus žino banalią tiesą – sportas yra sveikata. Tačiau vieni neturi laiko lankytis sporto klubuose, kiti gi vis nedrįsta nueiti į pirmąją treniruote. Audros Avizienis knyga „Mankštos anatomija 501: pilateso pratimas“ kviečia sportuoti namuose. Iliustruotas leidinys padės suprasti ir kaip teisingai atlikti pratimus, ir kokią naudą jie duoda mūsų kūnui.

„Mankštos anatomija 501: pilateso pratimas“ – įvairaus sudėtingumo lygio pratimai, kurie yra skirti vidiniams ir paviršiniams raumenims treniruoti. Pilatesas yra vienas iš saugiausių ir naudingiausių funkcinių treniruočių metodų. Pratimai ne tik stiprina ir stangrina raumenis, bet ir padeda tapti lankstesniais bei, žinoma, sveikesniais. Pilateso metodu galima mankštinti visą kūną ir stiprinti tiek giluminius, tiek paviršinius raumenis. Šią mankštą propaguoti gali bet kokio pasirengimo, lyties ir svorio žmonės. Pilateso pratimai ypač naudingi moterims, jie padeda sustiprinti apatinės nugaros dalies, pilvo preso ir liemens raumenis.

Skaitytojai kiekviename knygos „Mankštos anatomija 501: pilateso pratimas“ puslapyje ras išsamias, iliustruotas instrukcijas, kurios paaiškina kaip teisingai atlikti vieną ar kitą pratimą. Pratimai suskirstyti į skirtingas grupes. Kiekvienam pagrindiniam pratimų tipui autorė parengė informatyvias anatomines iliustracijas, kuriose išryškinami tiek pagrindiniai, tiek ir antriniai dirbantys raumenys. Knygoje gausu konkrečių patarimų, ką daryti ir kaip tinkamai treniruotis, kad užtikrintumėte saugų ir efektyvų darbą. Audra Avizienis aprašė ne tik pagrindinius pratimus, bet pateikė ir įvairius jų variantus, pvz., kaip raumenis treniruoti naudojant skirtingą įrangą bei didinti sunkumą.

Nesvarbu, koks yra besimankštinančių lygis ar ankstesnė patirtis, knyga „Mankštos anatomija 501: pilateso pratimas“ tiks visiems siekiantiems sveiko ir grakštaus kūno. Leidinyje net 501 pratimas, todėl rutina negresia!

Audra Avizienis gyvena Niujorke, JAV. Autorė įgijo politikos mokslų bakalauro laipsnį Kolumbijos universitete. Jau dvidešimt metų ji dirba redaktore bei autore įvairiuose leidiniuose, taip pat rašo knygas. Audra Avizienis yra sveikos gyvensenos ir sporto propaguotoja. Ji iš viso parašė aštuonias knygas. Visų jų temos apima kūno puoselėjimą, mankštas, sportą, sveiką mitybą bei sveikatą. Moteris savo žinias nuolat gilina anatomijos, fiziologijos, biologijos, chemijos ir psichologijos srityse.

Iš anglų kalbos vertė Aušra Lukšaitė-Lapinskienė

Pasirinkite filtravimo kriterijus ir spauskite „Pritaikyti“ arba ENTER


Tema (-os)
LSMU KNYGYNAS